четвъртък, 1 ноември 2012 г.

Barcraft Sofia 20/10/2012


                        Barcraft Sofia


                Това събитие се състоя преди седмица и половина, но мързела си е нещо страшно... Сега, когато имам малко време ще напиша ревюта на събитията, които ме впечатлиха в последните 2 седмици.
            Първото от тях е Баркрафтът, който се състоя 20/10/2012... Доста тежка събота ако питате мен. На същият ден се състоя и рожденият ден на НКФХ, както надявам се, сте прочели в миналите ми постове.
            Денят за мен започна ужасно... Оказа се, че като абсолютна вейка (каквато съм... ;/) съм си загубил дебитната карта... Точно поради тази причина закъснях и за събитието. Пристигнах там не в 9 сутринта,  както бях планирал, а в 11... Вече се играеха последните срещи от финалите на GSL. Все пак успях да видя за какво иде реч.
            Организацията беше на добро ниво. Домакините си бяха купили билет за Гом тв и гледахме всичко с доста приятно качество. Бирите бяха на прилична цена, а забавлението се шляеше по масите.
            По някое време ни събраха никовете и изтеглиха печеливш (мен!!!) за специалната награда – пад за мишка с автографи на Tasteless & Artosis. За тези, които не са запознати с техните заслуги за англоговорящите фенове на Старкрафта, само ще загатна, че те бяха първите, които отидоха в Корея без идея какво ще правят, за да следват мечтата си. Сега са двамата супер известни коментатори на GSL ^^.
            Не след дълго трябваше да напусна евента и да се насоча към рождения ден... но се върнах! Хора имаше и в 19 часа. Аз лично се учудих, но явно в България феновете бленуваме за такива събития.
            Вторият диамант в короната на партито беше груповата фаза на Dreamhack Bucharest. Тя си течеше с пълна сила, но нито един от петте стрийма не предаваше срещите на родната знаменитост Giantt. Присъстващите бяхме страшно разочаровани от организаторите на евента в Румъния, както и от скапаните кастъри, но зверски се радвахме на страхотното представяне на Гиганта.
            За финал успях да си поговоря с организатора на Баркрафта. Той беше останал страшно доволен от успеха на събитието и обяви, че скоро можем да очакваме и други подобни събития организирани от Ozone. За най-голяма изненада разбрах, че и собственикът на бара е eSports фен.
            Невероятно събитие беше този Баркрафт, защото какво по-хубаво от това да пиеш студена биричка, докато гледаш любимите си играчи, да играят любимата ти игра?

Няма коментари:

Публикуване на коментар